Termékek
Termékek

Szállítási információk


Házhozszállítás kedvező áron az ország teljes területére

Ha nem akarsz a szállítással bajlódni, vagy nincs megfelelő járműved, nyugodtan bízd ránk. Garantáljuk, hogy rendelésedet a legnagyobb gondoskodással és szakértelemmel dolgozzuk fel és visszük el az általad kért címre. Többféle szállítási mód közül választhatsz, de mi megkeressük és ajánlunk legoptimálisabb, költséghatékony és időben gyors megoldású szállítási feltételeket.

  • Házhozszállítás Magyarországon bármilyen címre
  • Akár ingyenes kiszállítás: gyártói futárral
  • A fuvarozó partnereken túl 19 tehergépkocsiból álló saját flotta
  • Futár kalkulátor, hogy könnyedén megtaláld a legolcsóbb és leggyorsabb szállítási módot
  • TELJES KÖRŰ GARANCIA a kiszállításra, hogy a legkiválóbb minőségű építőanyagot kapd

Házhozszállítás esetén a megrendelt termékek árát, a szállítás díját, valamint az esetleges egyéb költségeket az alábbi fizetési módokkal egyenlítheted ki:

Bankkártyával online a webáruházunk felületéről indítva

Banki előre utalással a megrendelésed leadáskor megküldött díjbekérőnk alapjánk

Utánvétes fizetéssel az áru átvételével egyidejűleg

A Fizetési feltételekről részletesen az Információk/Fizetési módok menüben olvashatsz.
 

Milyen szállítási díjakra számíthatsz?


Rendszerünk a szállítási díjakat és határidőket automatikusan kalkulálja. A szállítás költsége és vállalt határideje függ:

  • a kiszállítás helyétől
  • a megrendelt termékek számától, mennyiségétől
  • a megrendelt termékek súlyától, térfogatától
  • csomagolási feltételétől

Szállítási díjak

 

Használd szállítási díj- és átvételi időpont kalkulátorunkat!

Futár kalkulátorunkat megtalálod valamennyi termék végoldalán a készletinformáció alatt.   

Futárkalkulátor

A kalkulátorba mindössze irányítószámodat (ahová szeretnéd a termék kiszállítását) kell megadnod, és rendszerünk kiszámítja neked, hogy az adott terméket milyen futárral, mennyi idő alatt, milyen áron tudjuk kiszállítani a megadott körzetbe.

szállítási díj kalkulátor

A kalkulátorban feltüntetett szállítási határidők naptári napokat vesznek figyelembe, a minimum és maximum lehetséges kiszállítási időpontokkal.
Az árral és határidővel kapcsolatban pontos információt a termékek kosárba helyezésekor, a szállítási mód kiválasztásakor kapsz.

Ha nem csak egy terméket tervezel beszerezni és kiszállíttatani, a kalkulátorral érdemes a szóban forgó termékekre külön-külön is ellenőrizni a szállítási információkat. Többféle termék és nagyobb rendelései mennyiség esetén ugyanis előfordulhatnak olyan esetek, amikor az adott termékeket külön-külön megrendelve jobban jársz. Egyes gyártók akár ingyenes is kiszállítanak adott vásárlási limit elérésekor. Ez a lehetőség viszont kizárólag a saját termékeikre igaz. Így ha több gyártó termékei is a kosaradban vannak, a rendszer ezt a lehetőséget már nem tudja felajánlani.
 

Milyen egyéb költségekkel számolhatsz?


Raklapra csomagolt termékek esetében a megvásárolt árú mennyiségtől és térfogattól függően a gyártók által felszámított raklapdíj, illetve logisztikai díj is felszámításra kerülhet.  A felszámított logisztikai díj magába foglalja a csomagolási, raklaphasználati, útdíj és egyéb szolgáltatási díjakat. A raklap- és a logisztikai díjakról tájékoztatást kapsz a megrendelni kívánt termékek ajánlott futárszolgáltatóinál a Futárköltség díjaknál.

A felszámított raklapok visszavételére lehetőség van a Piramis Építőház Kft telephelyén, melynek visszaküldése a Vevő feladata.
 

Hogyan és milyen határidőkkel szállítunk?


A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 között történik. Rendelésed aktuális állapotáról folyamatosan e-mail-ben tájékoztatunk.

A termék kiszállítását megelőző napon a kézbesítést végző futár telefonon is értesít a csomagod várható érkezéséről.

A kézbesítést általában kétszer kíséreljük meg. A kiszállított áru átvételekor a Megrendelőnek vagy képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Sikertelen kézbesítés esetén a megrendelt termék visszaszállításra kerül a webáruház telephelyére. Vevőt terheli a szállítási költség, amennyiben az áru átvétele a megadott címen és időpontban nem teljesül.

A házhozszállítás történhet:

  • MPL futárszolgálattal
  • Építőanyag.hu saját futárral
  • Gyártói futárszolgáltatókkal (közvetlen vevő kiszállításra szerződött gyártó partnereink esetében)  

Szállítási idők


Az egyes futárszolgálatok elérhetőségeit lent találod, illetve az ÁSZF 7. pontja is részletezi a szállítási feltételeinket.
A szállítási határidők futár szolgáltatónkként eltérőek, melyet befolyásolhat a megvásárolt termék mennyisége, illetve a rendelhető termékek esetében a beszerzési határidő.
 

Behajtási engedély ügyintézése


Számos településen 3,5 tonnát meghaladóan behajtási engedély szükséges. Az esetleges tehergépjármű behajtási engedély beszerzése és megfizetése az önkormányzatoknál a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni a megjelölt futárszolgáltatók esetében arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a fuvarozást végző futárszolgálat részére.

Az alábbi esetekben biztosan nem kell behajtási engedélyt intézned:

  • Budapesti szállítási cím esetén
  • kis mennyiségű rendelés esetén
  • ha vidéki szállítási címed nem engedélyköteles.


Ha a fentiek egyike sem igaz rád, az alábbiak szerint járj el:

  1. Érdeklődj Önkormányzatodnál, hogy településeden és lakóhelyed környezetében, milyen behajtási korlátozások vannak.
  2. Amennyiben szükséges a behajtási engedély, kérjük a megrendelést követően jelezd nekünk ennek átfutási idejét a 36/1-9999-686 telefonszámon, vagy a hello@epitoanyag.hu e-mail címen.
  3. Az áru összekészítését követően fuvarszervező kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot, és megadja az engedély kéréséhez szükséges adatokat. Minden engedély kizárólag egy adott napra érvényes, ezért csak a már pontosan meghatározott kiszállítási napra kérd ki!
  4. Miután megkaptad a behajtási engedélyt, a kiszállítás megkezdése előtt el kell juttatnod részünkre, járművünket csak ennek birtokában tudjuk indítani.

Kérjük vedd figyelembe, hogy az ígért szállítási határidő az engedély beszerzése miatt módosulhat.
 

Mire figyelj átvételkor?


Webáruházunk a legnagyobb gonddal csomagolja és adja fel a kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket. Előfordulhat azonban szállításból eredő sérülés vagy probléma. Ezért kérjük, hogy a csomag átvételt követően ellenőrizd a termékek sértetlenségét.

A szállító kérésre megvárhatja az ellenőrzést, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos töltsetek ki jegyzőkönyvet, készítsetek fényképet és a hello@epitoanyag.hu ügyfélszolgálati e-mail címre juttassátok el. Amennyiben a futár már távozott, akkor kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a problémád mielőbbi megoldása érdekében.

Kérjük, a leírtak betartását, mivel a futár átvételt követően jegyzőkönyv hiányában nem tudod bizonyítani, hogy nem nálad sérült-e meg a termék, vagy nem érkezett meg a várt mennyiség.

A reklamációs eljárás eltarthat néhány munkanapig, de munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.

A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért, ezért minden esetben gondoskodj arról, hogy az egyeztetett időpontban az átvétel biztosított legyen. Gyártói kiszállítások esetében egy alkalommal van lehetőséged az árut átvenni.

A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését.

  • Győződj meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van, tájékoztasd webáruházunk ügyfélszolgálatát.

Ha a megadott szállítási cím a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket megtéríteni. Jelen okból meghiúsuló, újbóli kiszállításból származó költséget előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) a Vevőnek kell megfizetnie.

  • Ellenőrizd az átvett árut, az átvétel a szállítólevél aláírásával igazolható.

Szerződésszerű kiszállítás teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett) vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmedet és elnézésedet kérjük. Ha a csomagot nem kapod meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunkon.

  • Sérült vagy törött darabokat őrizd meg a kárigény jogosságának megállapításáig

Ha a kiszállított áruval kapcsolatban bármilyen eltérést, sérülést tapasztalsz, a lerakás helyszínén a futárnál jelezd, a szállító levélen aláírásoddal jegyzőkönyvezzétek. Az átvételt követően csak fényképpel bizonyíthatóan van lehetőséged a kárigényed érvényesíteni.
 

Gyártói kiszállításoknál mire számíthatsz?


Austrotherm termékek szállítási feltételei

Az Austrotherm hőszigetelő termékek vásárlása esetén – kizárólag Magyarország területén - webáruházunk ajánlhat számodra gyártói kiszállítással történő futár szolgáltatást. Amennyiben a Gyártói futár ajánlatot fogadod el, úgy az Austrotherm termékek kiszállítási feltételeiről az alábbiakat fontos tudnod:

Az Austrotherm hőszigetelő termékek kiszállításának vevő részére történő megrendelését minden esetben az Epítőanyag.hu webáruház intézi, mint megrendelő. 

Bármilyen kiszállítással kapcsolatos kérdésed esetén ügyfélszolgálatunkat keresd munkanapokon 8:00–16:30 között a +36-1-9999-686 telefonszámon.

Az Austrotherm termékek gyártótól, megbízott fuvarozóval történő kiszállítása 
•    20 m3 alatti tétel megrendelés esetén 14.000,- ft+ ÁFA szállítási díjjal,
•    20 m3 fölötti megrendelés esetén díjmentesen történik.

Gyártói kiszállítások indítására csak a megrendelésed előre utalással, vagy bankkártyával történő teljesítését követően kerül sor. 

Az Austrotherm termékek kiszállításának várható idejéről – a gyártói visszaigazolást követően - e-mail üzenetet küld webáruházunk. A gyártói fuvarozó a vállalt szállítási határidő előtt 24 órával telefonon megkeres. A kiszállítás az igért munkanapon 8h és 17h között várható, pontos időpont megadására nincs lehetőség.

Fontos, hogy az adott napon a termékek fogadása biztosított legyen, azaz te, vagy az általad átvételre megbízott a megrendeléseden rögzített szállítási címen ott legyen. Az át nem vett termékek ismételt kiszállítását a gyártó nem vállalja, megrendelésed visszaszállításra kerül.

Amennyiben a szállítási cím behajtási engedély köteles, kérjük jelezd felénk, mert az ebből eredő esetleges többletköltségek továbbszámlázásra kerülnek.        

A megadott szállítási cím megközelíthetőségének biztosítása a megrendelő/átvevő feladata. 

A kiszállítás csak szilárd útburkolat esetén és a telekhatárig történik. A szállítmány lerakodása telekhatáron történik, egyéb helyre (pl. emeletre) mozgatása a megrendelő/átvevő feladata.

Az Austrotherm Kft. a címre szállítást a vonatkozó közlekedési rendszabályok betartásával vállalja (súly vagy magasságkorlátozás, behajtási tilalom, fizikai megközelíthetőség). Különleges forgalomtechnikai (baleset, útlezárás) és időjárási körülmények (viharos szél, ónos eső) esetén az Austrotherm Kft. jogosult a szállítási időpontot átütemezni.

Minden kiszállítás esetében javasoljuk, hogy nézd át, ellenőrizd a termékek cikkszámát, darabszámát, sértetlen megérkezését. 
Ha bármilyen kérdésed vagy problémád felmerül, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 8:00–16:30 között a 36-1-9999-686 telefonszámon, vagy írj a hello@epitoanyag.hu e-mail címünkre. 

További információkat az alábbi linkeken találsz:
•    Austrotherm szállítási feltételek
•    Austrotherm Adatkezelési tájékoztató 


Roto termékek szállítási feltételei

Roto termékek vásárlása esetén webáruházunk ajánlhat számodra gyártói kiszállítással történő futár szolgáltatást. Amennyiben a Gyártói futár ajánlatot fogadod el, úgy a Roto kiszállítási feltételeiről az alábbiakat fontos tudnod:

A Roto termékek kiszállításának vevő részére történő megrendelését minden esetben az Epítőanyag.hu webáruház intézi, mint megrendelő, bármilyen kiszállítással kapcsolatos kérdésed esetén ügyfélszolgálatunkat keresd a +36-1-9999-686 telefonszámon.

Roto termékek szállítási díja bruttó 30.000 Ft értékhatárig 1500,- Ft, a fölött a szállítás ingyenes.

A gyártó raklapos szállítás esetén egyutas raklapon szállít, melynek költsége díjmentes.

Gyártói kiszállítások indítására csak a megrendelésed előre utalással, vagy bankkártyával történő teljesítését követően kerül sor.

A Roto termékek kiszállításának napjáról – a gyártói visszaigazolást követően - e-mail üzenetet küld webáruházunk. A visszaigazolt időpont nem módosítható, így kérjük a megrendelt terméked átvételének feltételét biztosítsd.

A Roto termékek esetében a kiszállítás gyűjtőfuvarozás keretében történik, 8h és 17h között, pontos időpont megadására nincs lehetőség.

Amennyiben a szállítási cím behajtási engedély köteles, kérjük az engedély beszerzését intézd, mert az ebből eredő esetleges többletköltségek, újbóli kiszállítás költsége tovább számlázásra kerül.                

A kiszállítás a telekhatárig történik. A szállítmány telekhatáron belüli, illetve emeletre történő mozgatása a Megrendelő / áruátvevő feladata.

Ha a visszaigazolt időpontban az átvétel az áruátvevő hibájából hiúsul meg, úgy az újbóli kiszállítás költsége 10 000 Ft + ÁFA, mely külön számlán utólag kerül leszámlázásra a Megrendelő felé.

Minden esetben javasoljuk, hogy nézd át, ellenőrizd a termékek cikkszámát, darabszámát, sértetlen megérkezését.

Felhívjuk a figyelmed, hogy az elállás joga egyedi termékek rendelése esetén nem érvényesíthető. A Roto termékek esetében az egyedi termék jelölést a termékek adatlapján megtalálod.

Ha bármilyen kérdésed vagy problémád felmerül, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 36-1-9999-686 telefonszámon, vagy írj a hello@epitoanyag.hu e-mail címünkre.