Szállítással kapcsolatos kérdések

A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költséget, valamint a szállítással esetlegesen felmerülő egyéb logisztikai költséget. A szállítási díj, illetve a logisztikai költség, a vásárolni kívánt terméktől, azok mennyiségétől, valamint a szállítási távolságtól függenek. A végleges szállítási díjról, illetve az egyéb felmerülő költségekről a teljes rendelés véglegesítését követően (termékek, illetve azok mennyiségei, valamint a szállítási mód kiválasztása, irányítószám szerinti zóna) megjelenő egyedi ajánlati visszajelzésünkből kaphatsz tájékoztatást.

A várható szállítási időről a szállítás megvalósítása előtt tájékoztat az érintett Futárszolgálat. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási idő előreláthatólag nem tartható be, e-mailben, soron kívül tájékoztatunk a szállítás várható idejének megjelölésével. Amennyiben a szállítás idejének módosulását Szolgáltató ilyen módon előre jelzi, akkor a szállítás nem minősül késedelmesnek.

Igen, az ország egész területére szállítunk.

Abban az esetben, ha a weboldal nem ajánl fel futárszolgálatot, regisztrált felhasználóként lehetőség van egyedi futárajánlat kérésére is. Amint elkészítjük az egyedi futárajánlatot, értesítést küldünk neked. Lehetőséged van elfogadni vagy elutasítani az ajánlatot.

Amennyiben az áru raklapon érkezik, annak az autóról való leemeléséről a szállító gondoskodik, a kapu/telek mellé helyezi. A termékek udvarra/házba való bejutásáról a vásárlónak kell gondoskodnia.

Fizetési műveletekkel kapcsolatos kérdések

A vásárlás során a weboldal a kosárba helyezett termékektől, azok mennyiségétől, szállítási módjától függően ajánlja fel számodra az adott megrendelésedhez kapcsolódó fizetési módokat, melyek közül választhatsz.

WS-on választható termék átvételi igénySzállítási feltételVálasztható fizetési mód
HázhozszállításMPL Futárszolgálat, Trans-Pack LogisztikaÁtutalás
Bankkártyás fizetés online
Fizetés átvételkor
Gyártói futárÁtutalás
Bankkártyás fizetés online
Webáruház saját futárÁtutalás
Bankkártyás fizetés online
Fizetés átvételkor
Szakáruházi átvételVevő intéziÁtutalás
Bankkártyás fizetés online
Fizetés átvételkor*
* Szakáruházi átvételnél történő fizetés POS terminálon, illetve maximum bruttó 1.500.000 Ft-ig készpénzben is teljesíthető.
 

Fizetés átvételkor:

  • Futárszolgálat (MPL, Trans-Pack Logisztika, Építőanyag.hu saját futár) kiszállítás esetén lehetőséged van arra, hogy a megrendelés végösszegét a futárnak készpénzben teljesítsd a termék(ek) átvételekormaximum bruttó 250.000, - Ft-ig, vagy korlátozás nélkül  bankkártyával a futárnál lévő POS terminálon keresztül.
  • Szakáruházi átvétel esetén: telephelyünkön (Göd, 2132 Ady Endre u. 121.) az áru átvételekor a megrendelés teljes vételárát készpénzben maximum bruttó 1.500.000.-ig, vagy bankkártyával POS terminálon fizetheted ki. A bankkártyás elfogadás: Visa, Visa Electron, V PAY, MasterCard, Maestro típusú bankkártyákra vonatkozik.

Átutalás: A megrendelt termékek ellenértékét a Fizetési értesítőben található bankszámlára 3 munkanapon belül kell átutalni. A megrendelés teljesítésére a webáruház bankszámlájára történő jóváírását követően kerül sor.

Bankkártyás fizetés online: A rendelés összértékét online, bankkártyával azonnali fizetéssel is tudod teljesíteni.  Fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a teljes vételár sikeres fizetése után lehetséges. Az online bankkártyás fizetést kezelő cége a K&H Bank Zrt. Az online bankkártyás fizetés választása esetén hozzá kell járulnod ahhoz, hogy a megrendelés teljesítése és annak figyelemmel kísérése érdekében az epitoanyag.hu továbbítsa a K&H Bank felé a megrendelés azonosítóját és összegét, továbbá a nevedet, szállítási, illetve számlázási címedet.

A Szolgáltató az online bankkártyás fizetés választására tekintettel, külön díjat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget nem számít fel, illetve nem állapít meg.

A Szolgáltató részére a K&H Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a K&H Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a K&H Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem az epitoanyag.hu oldalán. Az epitoanyag.hu a kártyád-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.


Online bankkártyás fizetéskor az alábbi adatok feltöltésére van szükség:

Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.

Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.

Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni.

Elfogadható bankkártyák: 

- MasterCard  termékek: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.   A K&H Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük konzultáljon bankjával.
- Visa termékek: VISA, VISA Electtron
- American Express (dombornyomott)
- Electron (nem dombornyomott): Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával weboldalunkon. Pontos információért, kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz.

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz a kártyáddal weboldalunkon. Pontos információért, kérjük, fordulj a kártyádat kibocsátó bankhoz. 

-  Maestro: A K&H Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. 

 

 

Igen. A webáruházunkban feltüntetett árak bruttó áron jelennek meg, így kivétel nélkül tartalmazzák az ÁFÁ-t.

Érvényes kuponkódodat a megrendelés véglegesítése előtt, a "kosár tartalma" résznél tudod érvényesíteni. Ehhez nem kell mást tenned, mint regisztrálni (vagy bejelentkezni, ha már rendelkezel regisztrációval), betenni a kosárba a kívánt termékeket, és a termékek alatt található „kuponkód beváltása” mezőbe beírni és aktiválni a kapott kuponkódot. A kedvezmény összege azonnal levonódik a megvásárolni kívánt termékek árából. Egy vásárlás alkalmával egy kupont lehet felhasználni.

Megrendelési folyamattal kapcsolatos kérdések

Első lépésként ki kell választanod a megrendelni kívánt terméket/termékeket. A megnézem gombra kattintva találsz bővebb információkat az adott termékről. Kosárba kell helyezned a terméket, be tudod állítani a kívánt mennyiséget, az „adatok megadása” mezőben ki kell töltened az adatokat, ezt követően a következő gombra kattintva ellenőrizheted a bevitt adatokat, majd a „rendelés feladása” gombra kattintva tudod elküldeni a megrendelésedet. Fontos, hogy vásárolni kizárólag bejelentkezett, regisztrált felhasználóként tudsz.

A rendelés leadásakor az „adatok megadása” résznél van lehetőséged a megjegyzés mezőbe megjegyzést írni.

Igen. A jobb felső sarokban a „Profil” ikonra kattintva a „Rendeléseim” menüpont alatt találhatod meg az összes függőben lévő rendelésed. A „Részletek” gombra kattintva az adott megrendelésről találsz bővebb információt, például a várható beérkezésről. Lehetőséged van a lezárt rendeléseket is visszakeresni.

Amennyiben szeretnéd lemondani, módosítani vagy törölni a megrendelésedet kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36/1-9999-686, e-mail: hello@epitoanyag.hu

Amennyiben megrendelt termékeid közül valamelyik hibás, sérült, kérjük töltsd ki Panaszbejelentő adatlapunkat , készíts fényképet a hibáról és küld el nekünk e-mailben a hello@epitoanyag.hu-ra. Fordulj hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

Amennyiben hiányosan kaptad meg a rendelésedet, a probléma mihamarabbi megoldása érdekében, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +361/9999-686-os telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt a hello@epitoanyag.hu-ra. Fordulj hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

Igen. Személyesen a megrendelt termékek nyitvatartási időben átvehetők a Gödön lévő logisztikai központunkban. Pontos cím: 2132 Göd, Ady Endre út 121.

Az elektronikus számla a papír alapú számlával azonos tulajdonságokkal és jogkörrel rendelkezik. Az elektronikus számla digitális aláírással és időbélyegzővel ellátott, a törvényi előírásoknak megfelelő számviteli bizonylat. Az elektronikus számla csupán a kezelési módjában tér el a hagyományos, papír alapú számlától, vagyis nem szükséges kinyomtatni, hanem digitális fájl formájában kezelendő és tárolandó. Az építőanyag.hu webáruház minden vásárlás után e-számlát küld vásárlói részére. A számla megtekintéséhez PDF olvasó szükséges.

Számlát a regisztráció során megadott e-mail címre küldjük ki, elektronikus formában. (e-számla), valamint megtalálod a személyes Profilodban is.

Igen, a számlázási adatok megadásánál van lehetőség cég nevet megadni. A csillagozott mezők kitöltése kötelező.

Igen, a profil oldalon bármikor letölthető a számla.

Igen, a gyártó által meghatározott feltételek szerint van a termékekre gyártói garancia.

Az esetlegesen felmerülő garanciális kérdéssel kapcsolatban, kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat.

Bármilyen gondod adódott a rendeléseddel, keress minket az alábbi elérhetőségeken: Telefon: +36/1-9999-686, e-mail: hello@epitoanyag.hu

Online vásárlás esetén magánszemélyként 14 napon belül indoklás nélkül visszajuttathatod hozzánk a vásárolt terméket. Ez esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az hello@epitoanyag.hu címen.

Elállás esetén a termék(ek) sérülésmentes visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termékek árát, amennyiben a teljes rendeléstől elálltál a szállítási díjat is megtérítjük az eredeti ügylettel megegyező fizetési módon, kivéve, ha kifejezetten más kifizetési módot kérsz. A visszaküldés közvetlen költsége a vásárlót terheli.

Bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal az alábbi e-mail címen: hello@epitoanyag.hu

Terméket értékelni regisztrált felhasználóként, bejelentkezve van lehetőséged. A termék adatlapján 1-5 skálán tudod értékelni a terméket, illetve itt tudsz véleményt írni róla. Minden termék esetében hasznos lehet mások véleménye, akik az adott terméket már kipróbálták, használták. A termékoldalon megtalálható értékelési, véleményezési lehetőség minden esetben, kizárólag a termékkel, annak funkciójával kapcsolatos tapasztalatok, mások döntését segítő információk megosztását hivatott szolgálni. Az értékelések lehetnek pozitív vagy negatív jellegűek, de mindenképpen a termék tulajdonságaival vagy használatával kapcsolatosak. Javasoljuk, hogy a minél hasznosabb vélemény írása érdekében írd le, hogy mi volt a vásárlás célja és azt a vásárolt termék hogyan szolgálta ki.

Bármilyen kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36/1-9999-686, e-mail: hello@epitoanyag.hu

Tetőtéri ablakaink között jelenleg a leggyakrabban előforduló méretek szerpelnek. Bár folyamatosan bővítjük választékunkat, előfordulhat, hogy olyan méretű tetőtéri ablakot szeretnél, amely jelenleg nem szerepel állandó kínálatunkban. Ebben az esetben is tudunk segíteni. Küldd el ügyfélszolgálatunknak igényedet, és rövid határidőn belül megküldjük egyedi ajánlatunkat.

Regisztrációval, profil használattal kapcsolatos kérdések

A weboldalon a kosár melletti „Bejelentkezés” feliratra kattintva tudsz regisztrálni, mely jobb oldalon fent található. Szükséges adatok: E-mail cím, vezetéknév, keresztnév, jelszó, jelszó újra. A csillaggal jelölt mezőket ki kell pipálni. A „Regisztrálok” gombra kattintva kell véglegesíteni a regisztrációt. Az oldal automatikusan visszaigazoló üzenetet küld a megadott email címre a regisztráció sikereségéről.

A megadott adatokkal a későbbiekben a bejelentkezés mezőben tudsz belépni, a „Bejelentkezve maradok” gombra kattintva az oldal automatikusan el fogja menteni a megadott email címet és jelszót. A bejelentkezéshez alternatívaként választhatod Facebook profilodat vagy Google-fiókodat is.

Már a regisztráláskor lehetőséged van a szállítási és számlázáshoz használt adataid megadására is, de ezt megteheted később is, a megrendelésed leadásakor.

Kérjük figyelj arra, hogy a bejelentkezéshez használt adataid (belépési jelszó, felhasználónév) illetéktelenek kezébe ne kerüljenek!

A regisztrációt követően jobb oldalon a „Profil” ikonra kattintva tudsz a Profilban megjelenő adataidban módosítani. Akár jelszót változtatni, akár a személyes adatokat módosítani, illetve a fel nem töltött adatokat kitölteni. A Profilban és a rendelés leadása során is megadható több szállítási és számlázási cím.

Kérjük, elsőként ellenőrizd a leveleződ beállításait, illetve, hogy nem telt-e meg a levélfiókod.

Az is előfordulhat, hogy az e-mail üzenetünk a levélszemét (Spam) mappádba került.

Ha a probléma továbbra is fennáll, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az hello@epitoanyag.hu e-mail címen, vagy a +36/1-9999-686 telefonszámon.

A regisztrációd, illetve az adataid törlésével kapcsolatban bejelentésed el tudod küldeni e-mail-ben: hello@epitoanyag.hu, valamint telefonon is meg tudod tenni a +36/1-9999-686 telefonszámon.

A bejelentésedet követően 24 órán belül intézkedünk a regisztrációd, illetve adataid törléséről, melyről értesítést küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címedre.

Az epitoanyag.hu hírlevelére feliratkozni az alsó menüsávban található „Hírlevél feliratkozás” menüpontra kattintva lehet. Az e-mail cím megadása után ki kell pipálni a hozzájárulást a levelekhez, illetve elfogadni az Adatvédelmi nyilatkozatot. Hírlevélre, termékajánlatokra való feliratkozás a regisztráció során is lehetséges: csak ki kell pipálni az erre vonatkozó jelölőnégyzetet. 

Leiratkozni közvetlenül a hírlevélből lehet a láblécben található "leiratkozom" linkre kattintva, vagy regisztrált felhasználóként az oldalra belépve a "Feliratkozásaim" menüpont alatt. 

Nem találtál választ a kérdésedre?

Írj nekünk üzenetet

Kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.

Üzenetet küldök

Hívj minket

(+36)1-9999-686

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:
Hétfő – Péntek: 8:00 – 16:30