Mit jelent az egyedi futárajánlat?
Abban az esetben, ha a weboldal nem ajánl fel futárszolgálatot, regisztrált felhasználóként lehetőség van egyedi futárajánlat kérésére is. Amint elkészítjük az egyedi futárajánlatot, értesítést küldünk neked. Lehetőséged van elfogadni vagy elutasítani az ajánlatot.
A kategória egyéb kérdései
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költséget, valamint a szállítással esetlegesen felmerülő egyéb logisztikai költséget. A szállítási díj, illetve a logisztikai költség, a vásárolni kívánt terméktől, azok mennyiségétől, valamint a szállítási távolságtól függenek. A végleges szállítási díjról, illetve az egyéb felmerülő költségekről a teljes rendelés véglegesítését követően (termékek, illetve azok mennyiségei, valamint a szállítási mód kiválasztása, irányítószám szerinti zóna) megjelenő egyedi ajánlati visszajelzésünkből kaphatsz tájékoztatást.
Értesíteni fognak a kiszállítás előtt?
A várható szállítási időről a szállítás megvalósítása előtt tájékoztat az érintett Futárszolgálat. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási idő előreláthatólag nem tartható be, e-mailben, soron kívül tájékoztatunk a szállítás várható idejének megjelölésével. Amennyiben a szállítás idejének módosulását Szolgáltató ilyen módon előre jelzi, akkor a szállítás nem minősül késedelmesnek.
Az ország egész területére szállítanak?
Igen, az ország egész területére szállítunk.
Segítenek nekem az áru lepakolásában?
Amennyiben az áru raklapon érkezik, annak az autóról való leemeléséről a szállító gondoskodik, a kapu/telek mellé helyezi. A termékek udvarra/házba való bejutásáról a vásárlónak kell gondoskodnia.
Nem találtál választ a kérdésedre?
Hívj minket
(+36)1-9999-686
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:
Hétfő – Péntek: 8:00 – 16:30